Pomoc prz instalacji smf...

Zaczęty przez n00b, 9 Październik 2005, 22:16

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

n00b

Skąd mogę ściągnąć polską wersje smf i jak ją zainstalować?

defc0n

bosh... szukaj na forum tego jest MULTUM

romus

Problem "początkujących" będzie się nasilał wraz z rozwojem forum (sam jestem początkujący więc wiem coś o tym  ;D).
Do rzeczy:
1. Proponuję stworzyć dział "Instalacja SMF" - podać odnośnik skąd można pobrać forum i krótki opis jak go zainstalować,
2. Stworzyć drugi dział "dodatki do forum" (można inaczej nazwać  :P), w którym będą umieszczone pliki z krótkim opisem "modułu", lub odnośnik do strony z której taki dodatek można pobrać (oczywiście z opisem),
3. To samo zrobić z templatkami ...

ronin

Pomysl nie jest glupi aczkolwiek mysle ze takie dzialy juz powinny byc.  Tym co dopiero zaczynaja przygode z SMF bylo by o wiele latwiej

n00b

poradziłem juz sobie, tylko nie weim jak dokłanie zintegrować forum ze stroną, z innego wątku nic nie zrozumiałem

Viper

Cytat: Duch Forum w 12 Listopad 2005, 23:47
Zły dział!

Jak być pomocnym w odpowiadaniu ...

Bądź łagodny. Stres związany z problemem może powodować, że ludzie zachowują się opryskliwie bądź głupio, nawet jeśli w rzeczywistości tacy nie są.

[...] Nie ma potrzeby publicznego upokarzania kogoś, kto naprawdę nie wiedział, co zrobić, a jego pomyłka nie wynikła ze złej woli. Zupełny początkujący może nie wiedzieć, jak przeszukiwać archiwa ani gdzie znaleźć FAQ.

Jeżeli nie wiesz czegoś na pewno, zaznacz to! Zła, ale wiarygodnie brzmiąca odpowiedź jest gorsza niż żadna. Nie kieruj nikogo na złą ścieżkę tylko dlatego, że fajnie jest brzmieć jak ekspert. Bądź skromny i uczciwy; dawaj dobry przykład każdemu z Twoich odbiorców.

Jeżeli nie możesz pomóc - nie przeszkadzaj. Nie wypisuj "śmiesznych" instrukcji, które mogą doprowadzić Twoich odbiorców do kłopotów - ktoś nieuświadomiony może wziąć Twój żart za dobrą monetę.