Karma Description Mod ver.2.3 PL

Zaczęty przez Smugller, 18 Listopad 2007, 13:52

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

marusmk

Cytat: Buli w 25 Luty 2008, 23:45

jak mam ręcznie zainstalować ?? ja jestem zielony i nie wiem co i jak bardzo prosze o pomoc !!

http://www.smf.pl/index.php/topic,2225.0.html

Buli

Witam !

Próbowałem tego programu ale to co tam mi każe znaleź w plikach to tego umnie nie ma  ::) więc jakmoge to zrobić ??

Buli

Nie ma opcji zmień wiec pisze nowego posta ;)

więc tak poczytałem sobie troche forum i chce zmienić ręcznie plik help.polish.php

znajduje to

$helptxt['karmaMode'] = 'Reputacja (w angielskiej wersji: \'karma\') to możliwość pokazania popularności użytkownika na forum. Użytkownicy, jeśli mają udzielone zezwolenie,

i tamto usuwa i wklejam to :

$helptxt['karmapermiss'] = 'Domyślnie ta opcja jest wyłączona i Lista zmian Karmy użytkowników jest dostępna tylko administracji. Jeśli chcesz włączyć Listę zmian Karmy dla użytkowników, moderatorów i innych grup zaznacz tą opcję. Następnie przejdź do "Zezwoleń" i zaznacz w odpowiednich grupach "Pokaż listę zmian Karmy".';
$helptxt['karmaotherstat'] = 'Aby włączyć Ogólne statystyki w Liście zmian Karmy użytkowników i mieć dostep do różnych statystyk zaznacz to..';
$helptxt['karmalinks'] = 'Jeśli włączysz tą cechę, użytkownicy będą widzieli dwa linki w swoich profilach. Pierwszy z nich to "Kto zmienił moją Karme?", a drugi "Komu zmieniłem Karme?". Lista zmian Karmy użytkowników musi być aktywna.';
$helptxt['karmakarma'] = 'Aby przy nazwie użytkownika w Liście zmian Karmy było widać ("+" lub "-") włącz to. Przykład wyświetlania: Nazwa użytkownika (+12/-8)';
$helptxt['karmaurl'] = 'Ta opcja wyświetla w jakim temacie nastąpiła zmiana Karmy użytkownika w Liście zmian Karmy.';