Niewidoczne Linki

Zaczęty przez Widmo, 21 Marzec 2007, 19:46

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

cieplutki

dobra zmalowałem takie coś chwilowo dla smf 1.1.5 ale może wieczorem dorobię dla tej bety
wygląda to tak
chciałeś mieć ikonkę w tagach

no i jest może ładna może nie chcesz to zrób sobie innego gif'a  :laugh:
co widzi zarejestrowany ???

a to widzi gość !

a tu download reglinks by cieplutki

pozdrawiam

//edit

co do tej bety to raczej nie dam rady tam inaczej już jest pisany kod i raczej trzeba troszkę posiedzieć by to skumać a jak pisał roco wcześniej że jestem zielony jak szczypiorek w maju co sam zacząłem pisać bo taka prawda

sproject

Z tego, co widze na screenach prezentujesz Hide Tag Special. A go sesnu przepisaywac nie ma, poniewaz wersja dla bety napisal sam autor...
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=118

cieplutki

no w porządku ale czy autor dał gifa w opcjach wiadomości, ja zrobiłem dla 1.1.5 tak jak na pierwszym screenie

sproject

Hm. Sprawdzilem tego moda. I calkowicie nie pasuje on do moich celow. Czemu? Ano dlatego, ze on wyswietla zawartosc ukrytej tresci dopiero po ODPISANIU w temacie przez usera, a nie podczas samego przegladania watku przez osobe zarejestrowana. :/

cieplutki

Kolego przykro mi to stwierdzić lecz opowiadasz nie prawdę

dlaczego - zainstalowałem na moim forum moda
założyłem nowy wątek: test hide links

zrobiłem to będąc na Mozilli
odpaliłem IE bez logowania się od tak dla checy
post wyglądał tak:

natomiast po zalogowaniu się na forum już widziałem to tak:

To wszystko bez pisania jakiej kolwiek odpowiedzi czy czegoś w tym stylu zwyczajnie przeglądałem forum

pozdrawiam

p.s. czy ktoś inny może potwierdzić ...

sproject

To dlatego, ze jestes admem na forum albo autorem tematu (nie jestem pewien, co za to odpowiada). Sprawdzalem na swoim drugim testowym koncie zwyklego usera i konieczne bylo odpisanie w watku, by zobaczyc ukryta tresc. :'(

cieplutki